שירת הטלמרקטינג, ריאיון ב"ידיעות אחרונות"

בקשו ממני לסרוק את הריאיון בידיעות אחרונות, העליתי אותו לכאן בעזרת שני ילדי. (מה הייתי עושה בלעדיהם)

מחר אקריא שיר מהספר, זו אני מדברת, ואדבר על המצב החברתי, בערוץ הראשון בשעה שבע בערב.

בנוסף, שאלו אותי מדוע אני משתמשת בביטוי שכבות מוחלשות.  שכבות מוחלשות זה ביטוי שבא מתחום הסוציולוגיה. פעם קראו לשכבות הללו, 'טעוני טיפוח', 'שכבות חלשות', היום הגישה היא שלמדינה יש מקום ואחריות בהפיכתן של שכבות חברתיות שלמות לשכבות חלשות, ולפיכך ההגדרה מוחלשות.

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רובי שי  On 21 בפברואר 2009 at 3:36 pm

    קראתי בידיעות את הכתבה והתרגשתי מאוד, אין ספק שזהו הישג לעולם השירה. אינני זוכר כתבה על משורר, ועוד בעיתון גדול שהיו בה שירים, את העלית את השירה על מפת הרלוונטיות הציבורית העכשווית. כל הכבוד לך!

  • רננה גניאל  On 21 בפברואר 2009 at 3:42 pm

    לא ברור לי איך הצלחת לעשות זאת אבל הכתבה נהדרת ורחוקה מלהיות כתבה צהובה. חשבתי שזה בלתי אפשרי בידיעות אחרונות. העלית נושאים חשובים, תקיפות מיניות, פדופיליה, שוק עבודה מזעזע. האישה שדברת עליה היא גליה מאור?

  • יודית שחר  On 21 בפברואר 2009 at 3:57 pm

    תודה רובי, לכבוד הוא לי, אני אפילו לא יודעת איך להגיב לדבריך.
    רננה, אכן על דליה מאור דברתי, אני חושבת שהקוראים הבינו את זה פחות או יותר.
    לגבי הכתבה אכן הייתי לחוצה מאוד בעניין הצהוב, והיו קווים שסרבתי לדבר עליהם, ילדים, נשואים, גירושים ועוד.יחסית לידיעות אני חושבת שבאמת לא היתה גלישה מרובה מדי לצהוב, ואני מרגישה שהייתי בת מזל שהייתה לי עיתונאית אינטיליגנטית ורגישה, אילת נגב, שבמקומות שהרגשתי לחוץ לדבר היא עזרה לי להחליק את המילים ולא לפרט יותר מדי.
    בסך הכל התגובות שאני מקבלת באמת מעודדות ומפרגנות, למעשה כבר כתבתי בפוסט קודם, שלא ידעתי שלידיעות יש תפוצה כזאת ושאנשים יהפכו אותי לחלק מהחיים שלהם אחרי שהם יקראו את הכתבה הזאת.

  • שרה רובין  On 21 בפברואר 2009 at 7:39 pm

    בערוץ הראשון בשעה שבע יש תוכנית כלכלית.

  • יודית שחר  On 21 בפברואר 2009 at 7:48 pm

    בשעה שבע בתוכנית הכלכלית, אדבר על המצב בשוק העבודה, גם מניסיון אישי וגם כמנחה בסדנאות למציאת עבודה.
    הם גם בקשו שאקריא שיר שמדבר על חוויותי בשוק העבודה.

  • חנה בית הלחמי  On 21 בפברואר 2009 at 10:07 pm

    עלה בהרבה על אחרים שראיתי לרגל השקות ספרים.
    חזקי ואמצי 🙂

  • יודית שחר  On 21 בפברואר 2009 at 11:17 pm

    תודה חנה, אני משתדלת..

  • יעל ישראל  On 27 בפברואר 2009 at 3:03 am

    יופי של כתבה יודיתקה. וגם יצאת כל כך יפה. נהניתי לקרוא עליך.

  • רוי  On 27 בפברואר 2009 at 10:17 pm

    יודית הולך להיות ערב לכבוד יציאת הספר?

  • יודית שחר  On 27 בפברואר 2009 at 11:54 pm

    יעלה תודה.
    רוי, עומד להיות ערב כזה, עדיין לא בטוחה מתי.

להשאיר תגובה

